Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Comarch IBARD w wersji 6.11.0.
Poniżej przedstawiamy kluczowe funkcje, które zostały dodane do aplikacji:
- Backup baz systemowych: od tej wersji umożliwiliśmy tworzenie kopii zapasowych baz systemowych, aby zapewnić bezpieczeństwo danych na jeszcze wyższym poziomie.
- Udostępnienie folderu przez link z opcją wgrywania do niego plików: dzięki tej funkcji można łatwo udostępniać foldery poprzez link, umożliwiając jednocześnie innym użytkownikom wygodne wgrywanie do tego folderu plików.
- Tagowanie plików i folderów: możliwość szybkiego oznaczania plików i folderów tagami co ułatwia ich identyfikację i zarządzanie.
- Komentowanie plików i folderów: wprowadziliśmy funkcję komentowania plików i folderów, umożliwiającą lepszą komunikację i współpracę nad danymi.
- Kategoryzowanie plików i folderów: możliwość kategoryzowania plików i folderów, co pozwala na organizację ich w logiczne grupy i ułatwia nawigację oraz zarządzanie nimi.
- Zaawansowane wyszukiwanie w aplikacji zadań backupów po nazwie bazy danych objętej zadaniem: nowa funkcja umożliwia szybkie odnalezienie zadania poprzez nazwę bazy danych objętej danym zadaniem.
- Możliwość przejścia do przesłanego pliku: łatwe i szybkie przejście do przesłanego pliku, co pozwoli na szybkie i bardziej intuicyjne korzystanie z przechowywanych danych.
Szczegółowe informacje dotyczące wszystkich udostępnionych nowości znajdują się Tutaj.
Serdecznie zachęcamy do aktualizowania Comarch IBARD do wersji 6.11.0. Jak to zrobić krok po kroku, opisane jest w artykule Tutaj.
Możliwe jest także aby po wybraniu ikony z górnego paska aplikacji i przejściu do zakładki Ogólne użytkownik ma możliwość spersonalizowania ustawień aplikacji i zdecydowania, czy aplikacja ma dokonywać samo-aktualizacji w czasie jej bezczynności.
0/5
(0 Reviews)
0/5
(0 Reviews)