Dla wszystkich , którzy ze zniecierpliwieniem czekali na nową platformę zakupową wszystko.pl, mamy bardzo dobrą wiadomość. Zostanie ona uruchomiona już 29 czerwca. Comarch nową platformę rozwija od kilkunastu miesięcy, a od końca czerwca serwis będzie dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w Internecie.
Testy użytkowników
Faza testów portalu trwała od grudnia ubiegłego roku. Uczestniczyli w niej pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch. Natomiast od marca 2023 sprzedawcy, którzy zarejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto, także mieli możliwość zakupów na wszystko.pl.
– „Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności ”– mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.
Prosta obsługa
Bardzo duża grupa internautów wyczekiwała na informacje kiedy odbędzie się premiera portalu wszystko.pl. Spółka Comarch potwierdziła konkretną datę na 29 czerwca.
Specjaliści od wszysko.pl zapewniają, że wyróżniać się będzie spośród innych platform zakupowych. Stawiają na przejrzysty wygląd strony bez zbędnego przeładowania. Prostota procesów zakupowych będzie dodatkowym atutem. Duża ilość komunikatów czy wyskakujące co chwila reklamy często zniechęcają użytkowników do zakupów. Na wszystko.pl klient powinien prosto, sprawnie i wygodnie kupować ulubione produkty za pomocą intuicyjnej wyszukiwarki.
W niedalekiej przyszłości planowane jest także udostępnienie klientom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.
Korzyści dla sprzedawców
Liczba sprzedawców zarejestrowanych na portalu bardzo szybko wzrasta. Wśród nich znalazły się najlepsze znane marki. Przedstawiciele wszystko.pl spodziewają się, że w dniu premiery dostępnych na platformie będzie kilka milionów ofert. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
Sprzedawcy, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na wiele korzyści, m.in.:
- 0% prowizji od sprzedaży
- Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
- Sprzedaż w każdej kategorii
- Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
- Indywidualny opiekun klienta
- Atrakcyjne pakiety marketingowe
- Darmowe metody promocji produktów
Dodatkowo, dyrektor wszystko.pl, pani Mariola Barzyk-Libura zachęca sprzedawców do rejestracji na platformie jeszcze przed premierą. Ma to zapewnić lepsze pozycjonowanie ofert po premierze oraz specjalne pakiety marketingowe.
A więc już odliczamy dni do wielkiej premiery.